وبلاگ من

  • ۰
  • ۰

سررسید یک روش بازاریابی کاربردی و ارزنده برای هر کسب و کاری است که میتواند در توسعه دادن حرفه تان و سر زبان افتادن آن نقش به سزایی داشته باشد.

اگر در سال نوی ۱۴۰۰ به دنبال تبلیغی کارآمد برای کسب و کار خود هستید، سررسید ۱۴۰۰ روشی مناسب برای شما خواهد بود که میتواند به دلیل کارآمدی و زیبایی آن، همیشه همراه مخاطبان هدف شما باشد.

ما در این صفحه قصد داریم شما را با جزئیات خرید سررسید آشنا کنیم، تا با اطلاعاتی کامل برای خرید سررسید ۱۴۰۰ گام بردارید. پس با ما همراه باشید.

اگر میخواهید سررسید تان اختصاصی و سفارشی چاپ شود، از صفحه سفارش چاپ سررسید ۱۴۰۰ اختصاصی دیدن نمایید و اطلاعات کامل را در این زمینه مطالعه بفرمایید.

لیست مدل های سررسید ۱۴۰۰ آوای عرشیا
مجموعه آوای عرشیا این افتخار دارد که بیش از ۱۵ سال در زمینه فروش سررسید به خدمت رسانی مشاغل در زمینه های مختلف می پردازد. این مجموعه با بهترین کیفیت در مواد اولیه سالنامه های خود، مدل هایی زیبا و متنوع را به شما عزیزان ارائه میدهد که میتوانید مطابق با سلیقه و قدرت خرید خود آنها را در جهت گسترش نام تجاری خود سفارش دهید.

قیمت سررسید و سالنامه ۱۴۰۰ آوای عرشیا
 آوای عرشیا با ارائه مدل هایی متنوع از سررسید جهت خرید شما عزیزان، قصد دارد تا شما هر آنچه که به سلیقه و توان خریدتان نزدیک تر است، انتخاب نمایید. بدین منظور قیمت هایی مختلف در مدل های سررسید را در نظر گرفته است که هر کسب و کاری با هر بودجه ای که برای خرید سالنامه ۱۴۰۰ در نظر دارد، بتواند بهترین انتخاب خودش را داشته باشد.

برای اطلاعات دقیق از قیمت فروش سالنامه ، لینک کاتالوگ سررسید ۱۴۰۰ را  که در زیر قرار داده شده است، دانلود نمایید.

انواع مختلف سررسید و سالنامه | تقسیم بندی سررسید جدید ۱۴۰۰
دسته بندی سررسید ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که به شرح زیر میباشد:

قطع و اندازه سررسید
نوع صحافی سالنامه
چاپ برگه های داخلی آن
جنس رویه و جلد سررسید
با توجه به عواملی که در بالا ذکر کردیم سررسید ها دسته بندی میشوند که دسته های مختلف از سررسید شامل موارد زیر میباشد:

سررسید مدیریتی
سررسید وزیری
سررسید اروپایی
این دسته هایی از سررسید است که جزو خدمات مجموعه تبلیغاتی آوای عرشیا میباشد. شما میتوانید برای دیدن اطلاعات بیشتر و کاملتر از انواع سررسید ها به صفحه انواع سررسید مراجعه نمایید.

قیمت فروش سالنامه به چه عواملی بستگی دارد؟
همانطور که در کاتالوگ سالنامه ۱۴۰۰ مشاهده کردید، سررسید آوای عرشیا قیمت های متفاوتی دارد. ولی علت این تفاوت ها در چیست؟

در این قسمت قصد داریم دلیل تفاوت قیمت سررسید را شرح دهیم.

 

قطع و اندازه سررسید، عاملی مهم در قیمت گذاری سالنامه!
یکی از مهمترین علل در اختلاف قیمت سررسید ها، قطع و اندازه آن ها می باشد. تفاوت در اندازه سررسید ها باعث میشود مقدار مواد اولیه مورد استفاده در سررسید متفاوت باشد و به این دلیل در قیمت گذاری آنها تأثیر مستقیم میگذارد.

به طور مثال سررسید وزیری که از لحاظ اندازه بزرگتر از سررسید اروپایی میباشد، پس طبیعی است که قیمت آن نیز بیشتر باشد. شما میتوانید برای اطلاعات دقیق از سالنامه وزیری صفحه سررسید وزیری را مطالعه نمایید.

همانگونه که در مورد مقایسه سررسید اروپایی با وزیری نکته ای را ذکر کردیم، توصیه میکنیم اگر به دنبال خرید سررسید جمع و جور تر که در حمل و نقل راحت تر میباشد، سالنامه اروپایی را خریداری نمایید که قطع کوچکتر و البته مناسب تری دارد؛ شما میتوانید برای اطلاعات کامل از این سالنامه به صفحه سررسید اروپایی مراجعه نمایید.

شما میتوانید برای اطلاعات دقیق از قیمت قطع های مختلف سررسید ها، کاتالوگ سررسید را دانلود نمایید؛ که در بالاتر قرار داده شده است.

 

جنس رویه سررسید در ایجاد تفاوت قیمت سالنامه
جنس جلد در سررسید و سالنامه، یکی از عوامل تأثیر گذار در قیمت سررسید ۱۴۰۰ می باشد.

جلد در سالنامه جدید ۱۴۰۰ میتواند از جنس چوب، چرم، سلفونی و … باشد که استفاده از جنس های متفاوت در قیمت سالنامه ۱۴۰۰ تأثیر خواهد داشت.

به طور مثال قطعا استفاده از جنس چوب برای جلد گرانتر از استفاده از جنس سلفونی خواهد بود.

لازم به ذکر است که جنس غالب سالنامه های به فروش رسیده در مجموعه آوای عرشیا از چرم مصنوعی میباشد که در طرح ها و مدل های مختلف طراحی شده است که آن را هر چه جذاب تر و شیک تر کرده است.

 

دیگر عوامل تأثیر گذار در قیمت فروش سررسید ۱۴۰۰
از دیگر عواملی که میتوان در علت اختلاف قیمت سررسید ها نام برد؛

 

نوع صحافی سررسید ها
در صفحه بندی سررسید ها روش های متفاوتی وجود دارد؛ مانند روش های سیمی، کلاسوری، ته دوخت و …

گرانترین صحافی ها در سررسید، به ترتیب مدل کلاسوری بعد سیمی و در آخر ته دوخت می باشد.

روش ته دوخت علاوه بر به صرفه بودن، از نظر حجم نیز فضای کمتری را اشغال می کند و همینطور دوام بالایی نیز خواهد داشت.

* توجه کنید که سالنامه هایی که در مجموعه آوای عرشیا به فروش میرسند، به روش ته دوخت صحافی میشود.

 

چاپ برگه های درون سررسید
همانطور که میدانید برگه های درون سررسید ها گاهاً نوشته های تبلیغاتی دارند که ممکن است شما نیز خواستار آن باشید تا نام تجاری شما، لوگو، شماره تلفن، آدرس و یا هر نوشته دیگری را در برگه ها چاپ کنند که مطمئنا از لحاظ قیمت نیز متفاوت خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید از طریق لینک واتس آپ با ما در تماس باشید.

 

پلاک فلزی روی جلد سررسید
همانگونه که در کاتالوگ سالنامه ۱۴۰۰ نیز به آن اشاره کردیم، چاپ روی پلاک فلزی که بر روی جلد سررسید قرار میگیرد، در ارزش نقدی سررسید ها مؤثر میباشد.

این خدمت بر روی سررسید ها در تیراژ های مختلف، متفاوت میباشد؛ که به شرح زیر میباشد:

در تیراژ ۱۰۰ الی ۵۰۰ : هر عدد ۲۵۰۰ تومان
در تیراژ ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ : هر عدد ۲۰۰۰ تومان
همانطور که در نمونه های سالنامه جدید آوای عرشیا در بالاتر مشاهده نمودید، پلاک فلزی به زیبایی هرچه بیشتر سررسید ها کمک ویژه ای کرده است و باعث جلوه بیشتری در آن شده است.

این مورد در کاتالوگ سررسید ۱۴۰۰ ذکر شده است که شما میتوانید با دانلود آن اطلاعات دقیقی از قیمت  های سررسید ها را به دست آورید.

 

چاپ لت چهار صفحه
۴ صفحه از سررسید که میتوان در آن به زیبایی عکس هایی از محصولات آن کسب و کار، محیط آن و هر عکسی که مشتریان عزیز سفارش میدهند، را گنجاند ؛ صفحاتی که از جنس کاغذ گلاسه هستند که باعث جلوه ای بیشتر به تصاویر درخواستی شما میشود.

این خدمت باعث تفاوت قیمت سالنامه ۱۴۰۰ میشود که به تعداد مختلفی که قصد خرید سالنامه را دارید بستگی دارید. این تعداد به شرح در بازه های زیر میباشد:

در تیراژ ۱۰۰ الی  ۵۰۰ : ۸۰۰،۰۰۰ تومان
در تیراژ ۵۰۰ الی  ۱۰۰۰ : ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان
در تیراژ ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ : ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان
در تیراژ ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ : ۱،۸۵۰،۰۰۰ تومان
* نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که در خرید سالنامه در بازه تعدادی که در بالا ذکر شد، قیمت ها ثابت میباشد؛ به طور مثال در بازه ۱۰۰ الی ۵۰۰ عدد، چه شما قصد خرید ۱۰۰ عدد سررسید داشته باشید چه ۵۰۰ عدد، باید هزینه ۸۰۰،۰۰۰ تومان را برای خریدتان در نظر بگیرید.

 

منبع: آوای عرشیا

  • ۰۰/۰۱/۲۷
  • علی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی