وبلاگ من

  • ۰
  • ۰

شغل جوشکاری از جمله مشاغل مورد نیاز بسیاری از صنایع است. از جمله صنعت ساختمان سازی، صنایع خودروسازی، صنایع نفت و گاز و غیره. از این رو نیاز به آموزش جوشکاری حرفه ای یک نیاز ضروری برای علاقمندان به ورود به صنعت جوشکاری می باشد.

آموزش جوشکاری حرفه ای

 به این نکته مهم  توجه داشته باشید که صرفا داشتن مدرک آموزش جوشکاری حرفه ای کافی نیست و جوشکار باید با صرف زمان کافی و لازم جهت کارآموزی، تجربه و مهارت لازم را به دست آورد. به همین خاطر نباید صرفاً به شرکت در دوره آموزش جوشکاری بسنده نمود.

آموزش جوشکاری

فرد جوشکار حرفه ای و ماهر می‌بایست آموزش کامل جوشکاری را گذرانده باشد. و همچنین تجربه اندازه لازم را در نزد استادکاران و جوشکار مجرب و حرفه ای داشته باشد.

آموزشگاه های فنی و حرفه ای دوره های آموزشی جوشکاری را برگزار می‌کنند. در دوره های آموزش جوشکاری اصول جوشکاری و انواع روش های جوشکاری آموزش داده می‌شود.

آموزش جوشکاری حرفه ای

 هر یک از انواع روشهای جوشکاری در صنایع خاص کاربرد دارد. کسی که می‌خواهد جوشکار ماهر و حرفه‌ای شود، ابتدا لازم است مطابق با علایق و استعداد خود تخصص جوشکاری و صنعت مورد نظرش را  برای فعالیت شغلی انتخاب کند و سپس در آن روش جوشکاری تخصص حرفه ای گردد.

آموزش جوشکاری حرفه ای

سرفصل های متنوعی در آموزش جوشکاری حرفه ای آموزش داده می‌شود. از جمله شناخت انواع فلزات و کاربردهای آنها در صنایع مختلف، اصول برشکاری فلزات، انواع فرآیندهای جوشکاری و غیره.

خدمات آموزش جوشکاری حرفه ای

 آیا برای ورود به بازار کار جوشکاری مدرک نیاز داریم؟

 ورود به بازار کار صنعت جوشکاری حرفهای الزاماً نیاز به مدرک ندارد. مهمترین فاکتور تجربه و مهارت جوشکار هست. اما جهت استخدام جوشکار در شرکتها و ارگانهای دولتی معمولاً نیازمند به آموزش جوشکاری با مدرک فنی حرفه ای خواهید بود.

آموزش جوشکاری حرفه ای با مدرک

 بازار کار جوشکاری خیلی گسترده است. از خدمات جوشکاری سیار گرفته تا جوشکاری حرفه‌ای در صنایع نفت و گاز و جوشکاری زیر آب دریا را شامل می شود.

 مهمترین فاکتور برای ورود به بازار کار صنعت جوشکاری داشتن تسلط و مهارت و تجربه در کار جوشکاری هست.

کار در منزل جوشکاری

کار در منزل جوشکاری از جمله فرصت‌های شغلی مشاغل خانگی هست که با تولید قطعات فلزی کوچک که نیازمند جوشکاری هست در ارتباط می باشد.

 بازار کار جوشکاری فقط محدود به ایران نیست. در کشورهای مختلفی به نیروی جوشکار ماهر مجرب و حرفه ای تقاضا وجود دارد. از جمله آلمان، استرالیا، کانادا و...

مزایا و معایب شغل جوشکاری

 مزایا و معایب شغل جوشکاری حرفه ای

 بهتر است قبل از تصمیم قطعی به شرکت در دوره های آموزش جوشکاری حرفه ای از مزایا و معایب شغل جوشکاری حرفه ای نیز آگاه شوید.

 در کنار متعدد فایده های شغل جوشکاری برای صنایع مختلف، این شغل می‌تواند سلامت فرد جوشکار نیز مخاطراتی داشته باشد. به همین دلیل حتما اطلاعات در مورد جوشکاری و معایب آن به دست آورید. و صرفاً به دنبال پردرآمدترین نوع جوشکاری برای یادگیری نباشید.

 

  • ۰۰/۰۳/۰۴
  • علی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی