وبلاگ من

  • ۰
  • ۰

علف زن knc

یکی از بهترین و برترین علف تراش های موجود در بازار، علف تراش knc است. این علف تراش برای هرس کردن علف های هرز و سبزه های بلند شده و مانند آن ها کارایی دارد. خاصیت قابل توجه علف تراش KNC، در هرس کرده علف های حجیم و در مناطقی است که با انبوهی از علف های هرز روبرو هستیم.

این علفتراش برند knc دارای ساختاری ارگونومیک و فوق العاده راحت است و حین کار کردن با آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. همان طور که می دانید در صورتی که طراحی دسته و ارتفاع آن به درستی انجام نگرفته باشد، حین کار کردن با علف تراش مشکلاتی را تجربه خواهید کرد.

اما در طراحی علف زن knc این موارد به خوبی لحاظ شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. موتور ۲ زمانه آن نیز ساخت کشور کره جنوبی بوده و از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. به علاوه این علف تراش وزن کمی دارد و جا به جایی آن برای شما بسیار راحت خواهد بود. این در عین داشتن موتوری قوی و با کارایی بالا، بسیار جالب توجه است و شاید انتظار داشتیم که وزن دستگاه نیز به همان تناسب بالا باشد. اما علی رغم کیفیت عملکرد قوی موتور و ۲ زمانه بودن آن، وزن سنگینی در این محصول KNC شاهد نیستیم.

مورد مهم دیگر در خصوص علفتراش knc طول عمر بالای آن است و شما می توانید اطمینان داشته باشید که این علفتراش تا مدت ها بدون هیچ مشکلی به عملکرد خود ادامه خواهد داد و حتی در صورتی که بخشی از قطعات آن دچار مشکل شود، به راحتی می توانید نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه اقدامات لازم را انجام دهید.

با این حساب می توان علف زن KNC را یک علف تراش قوی و حرفه ای دانست.

خرید علف تراش knc (علف زن knc)
در عملیات باغبانی و نگهداری از فضای سبز، هرس کردن چمن و حذف علف های هرز جزء اصول اصلی محسوب می شود بنابراین خرید علف تراش knc که علاوه برسهولت عملیاتی، از قدرت و کارایی بالایی برخوردار است، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

دانستن اطلاعاتی ضروری برای خرید علف تراش knc: این نوع علف زن دارای موتور بنزینی هوا خنک دوزمانه است در نتیجه برای تهیه سوخت این علف زن دردسری نخواهید داشت. حجم موتور ۴۰ سی سی و ساخت کشور کره می باشد. استارت موتور علف زن knc هندلی ( دستی) است. از موارد مهم دیگری که به هنگام خرید علف زن knc باید در نظر گرفته شود میزان سوخت مصرفی این دستگاه است که معادل  ۰٫۶۹ لیتر بر ساعت تخمین زده شده است.

علف تراش دوشی knc (علف زن دوشی knc) :

علف تراش دوشی knc در مقایسه با نوع پشتی آن ارزان تر است بنابراین برای کسانی که به دنبال قیمت مناسب هستند می تواند بهترین گزینه باشد.باغبان با استفاده از علف زن knc قدرت مانور بیشتری خواهد داشت و سرعت کار با آن بیشتر از مدل پشتی خواهد بود. لرزش موتور در علف زن knc بسیار ناچیز بوده و از قدرت و کارایی فوق العاده ای برخوردار است.

علفتراش knc
مزایای  علف تراش دوشی knc

چندمنظوره بودن علف زن knc : با جاسازی تیغه های مختلف در این دستگاه، عملیات مختلف باغبانی و محوطه سازی انجام می گیرد.
عمر طولانی تیغه های علف تراش knc : تیغه های علف زن knc بسیار مقاوم است و می تواند به مدت طولانی بدون نیاز به تعویض تیغه مورد استفاده قرار گیرد. اگر نگهداری از این دستگاه به نحوه احسن انجام گیرد فقط در طول زمان، نیازمند تیز کردن تیغه خواهد بود.
نکته ایمنی : هرگز زمانی که تیغه ی علف زن کند شده است با آن کار کنید زیرا سبب بروز مشکل برای دستگاه و حوادث احتمالی برای اپراتور می گردد.

کاربری آسان : علف زن knc به گونه ای طراحی گردیده است که اپراتور در حین عملیات هرس کردن هیچ گونه خستگی احساس نکند چرا که ساخت این دستگاه از ترکیب فناوری شفت مستقیم و تکنولوژی ضد ارتعاش است.
قدرت بالا: قدرت بالای علف زن knc در برش چوب، این دستگاه را در مقایسه با ماشین چمن زن و حاشیه زن کاراتر ساخته است.
علف تراش پشتی knc (علف زن پشتی knc):
طراحی علف تراش پشتی knc به این صورت است که یک  شاسی فلزی ال مانند جهت قرارگیری موتور روی دستگاه تعبیه شده است. جهت سهولت کار با علف زن یک صفحه متحرک زیر موتور قرار می گیرد که سبب گردش موتور تا ۹۰ درجه به سمت راست و چپ می گردد.

دو بند برای فیکس کردن علف زن  پشتی knc روی شانه ها و دو بند برای ثابت ماندن آن دور کمر طراحی شده است. کوله ی این علف زن از جنس الیاف پلاستیکی است اما داخل آن با اسفنج پر شده است تا از اعمال آسیب به استخوان ها جلوگیری شود.

 چرا علف تراش knc را از آریان صنعت خریداری کنیم ؟

بازرگانی آریان صنعت واردکننده اصلی علف تراش knc و علف تراش هوندا در ایران است بنابراین این محصولات را با مناسب ترین قیمت در بازار ارائه می دهد. زمانی که شما دستگاهی را از واردکننده اصلی تهیه می کنید، این اطمینان را خواهید داشت که محصولی با کیفیت را با قیمت دست اول خریداری کرده اید و در ضمن می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند گردید.

بازرگانی آریان صنعت سال ها در حوزه ی واردات و فروش محصولات کشاوری و صنعتی فعالیت حرفه ای داشته است و گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

منبع: آریان صنعت

  • ۰۰/۰۲/۱۹
  • علی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی