وبلاگ من

  • ۰
  • ۰

قصد دارید دیوار منزل را نقاشی کنید، اما زندگی شلوغ به شما این اجازه را نمی‌دهد که خودتان این کار را انجام دهید. از طرفی به اندازه کافی تجربه ندارید که یک کار بی عیب و نقص تحویل دهید. خوب این دقیقا جایی است که به یک نقاش حرفه ای نیاز دارید و باید تلفن را بردارید و با کارشناسان کافه نقاشی تماس بگیرید. تیم ما از بهترین‌ها تشکیل شده است و می‌تواند در پروژه‌های کوچک و بزرگ به کمک شما بیاید تا دقیقا آن چیزی که مدنظر را دارید را برایتان پیاده کند. اگر در شهریار زندگی می‌کنید، نقاشی ساختمان خود را به ما بسپارید.

سوالات متداول
چه کسی خانه ما را رنگ آمیزی می‌کند؟
کافه نقاشی یک تیم با مجموعه نقاشان ماهر و باسابقه است. بعلاوه هر تیم، یک استاد نقاش همراه خود دارد که علاوه بر اجرا به مدیریت تیم همراه خود می‌پردازد.

آیا بعد از نقاشی تیم شما محل کار را تمیز می‌کنند؟
بلی، تیم ما بعد از نقاشی ساختمان، علاوه بر جمع آوری وسایل، زمین و پنجره‌هایی که احتمالا دچار لکه رنگ شده‌اند را تمیز کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند.

رنگ انتخابی شما از چه برندهایی است؟
ما همواره از بهترین برندهای تولید کننده رنگ برای پروژه‌ها استفاده می‌کنیم. سحر، هادی رنگ و … برخی از برندهایی است که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

آیا شما در روزهای تعطیل هم کار می‌کنید؟
به صورت کلی ما از شنبه تا پنج شنبه به ارایه سرویس می‌پردازیم؛ اما اگر به هر دلیلی شما تمایل داشته باشید که در روز جمعه (یا هر روز تعطیلی) به کار ادامه دهیم، حتما در کنار شما خواهیم بود.

 

منبع:

کافه نقاشی

  • ۰۰/۰۱/۲۷
  • علی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی