وبلاگ من

  • ۰
  • ۰

رفع گرفتگی لوله حمام در اسرع وقت با ابزارهای مناسب و استاندارد. ممکن است گرفتگی لوله حمام به دلایل مختلفی پیش اید. از جمله گرفتگی لوله با سیمان ، مو ، در شامپو و ... برای رفع گرفتگی لوله حمام بهتر است با یک سرویسکار کاربلد تماس بگیرید. خدمات رفع گرفتگی لوله حمام 09108462121 

 

 

راه حل برطرف کردن گرفتگی چاه حمام

از جمله اولین راهکارهای پیشنهادی برای رفع انسداد میتوان به این موارد اشاره کرد که تا حد امکان همه افراد بتوانند در زمان کم و بدون داشتن تخصص خاص از پس آن بربیاییند :

 

آب جوش را با فشار باز کرده و سعی می کنیم با پمپ کردن آب جوش در مسیر لوله گرفتگی ایجاد شده را برطرف کنیم .اما اگر که مقدار چربی ها فراوان باشد و در جداره لوله به مقدار زیادی جمع شده باشند، می توان از محلول اسید کلریدریک ۱۰% و یا هر حلال قوی دیگری در محل کفشوی استفاده کنیم و با پمپ کردن پی در پی سعی کنیم انسداد و گرفتگی مسیر لوله فاضلاب را باز کنیم و از عواقب بعدی آن جلوگیری به عمل بیاوریم .

رفع گرفتگی لوله حمام

اگر جنس لوله چدن باشد از اسید رقیق برای باز کردن مسیر لوله استفاده میشود اما اگر مسیر لوله از جنس پولیکا باشد از اسید نمی توانید استفاده کنید چون اسید خاصیت خورندگی دارد و باعث خورده شدن لوله می شود و در صورت تکرار لوله با گذشت زمان لوله سوراخ شده و پوسیدگی را به همراه داردو به دنبال آن نشت رطوبت های بالا رونده به اطراف را شاهد خواهیم بود. برای رفع انسداد و گرفتگی لوله های پلیکا امروزه از محلول هایی استفاده میشود که قابلیت ترکیب با آب را دارا هستد و به این ترتیب خطراتی را شاهد نخواهیم بود ..

آیا لوله های منزل شما نیز دچار گرفتگی شده ، ممکن است لوله های آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، وان ، لوله حمام و… دچار گرفتگی شود ، و مانع از ورود آب به داخل لوله ها شود ، قطعا این موضوع ناخوشایند است ، در این مواقع برای رفع مشکل سعی کنید از اسید استفاده نکنید ، زیرا نه تنها با اسید ، مشکل رفع نمیشود بلکه ممکن است به لوله آسیب بزند .

 رفع گرفتگی لوله حمام

 

روش موثر رفع گرفتگی لوله

برای رفع گرفتگی لوله در منزل چند راه ساده وجود دارد که یکی از موثر ترین آن استفاده از سیم مفتول است ، تصویر بالا را مشاهده کنید !!

برای این کار سیم مفتول را داخل لوله کرده تا جایی که مواد داخل لوله که باعث گرفتگی شده لمس شود ، کمی آب و تاید داخل لوله بریزید تا حسابی نرم و لغزنده شود ، سیم مفتول را با قدرت داخل لوله کرده و محکم به آن ضربه بزنید ، این یکی از موثر ترین روش برای رفع گرفتگی میباشد ولی اگر همچنان مشکل رفع نشد کافیست با ما تماس بگیرید  تا لوله بازکن ماهر را جهت رفع مشکل در کمتر از نیم ساعت بفرستیم . برای اطلاعات بیشتر به این صفحه سر بزنید .

 

سیفون توالت و حمام به دلیل ورود مواد زائد و اضافی مانند مو دچار گرفتگی می شود و نیاز به لوله بازکنی خواهد داشت. بازکردن گرفتگی سیفوت توالت ایرانی، حمام و توالت فرنگی را از شرکت ایران لوله بخواهید. رفع گرفتگی سیفون با محلول مخصوص و فنر لوله بازکنی بدون صدمه زدن به سیفون در کمترین زمان ممکن توسط متخصصین ایران لوله. حمام و توالت از جمله مهم ترین بخشهای هر ساختمانی است که ایجاد مشکل در آن باعث ناراحتی ساکنین می شود و آسایش را از آنان سلب می کند. استفاده مداوم و روزمره از توالت و حمام و ورود مواد زائد مختلف به داخل لوله فاضلاب باعث ایجاد گرفتگی در سیفون می شود. 

رفع گرفتگی لوله حمام

 

 

گرفتگی سیفون توالت و حمام

همانطور که گفته شد عامل اصلی ایجاد گرفتگی در لوله و سیفون توالت و حمام مواد زائد و اضافی مانند مو و صابون هستند که پس از ورود به داخل لوله درون سیفون گیر می کنند و با اضافه شدن آنها راه لوله و سیفون گرفته می شود و پس از مدتی کل لوله دچار گرفتگی می شود. جلوگیری از ورود مواد اضافی بهترین روش برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب توالت و حمام است.

 

 رفع گرفتگی لوله حمام

 

انواع ابزارهای لوله بازکنی

گرفتگی لوله فاضلاب و سیفون توالت و حمام را می توان با محلول لوله بازکن و یا فنر لوله بازکنی رفع کرد. همچنین امکان استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا نیز وجود دارد ولی استفاده از آن ممکن است مفید نباشد. بهترین وسیله برای رفع گرفتگی های جزئی و ضعیف استفاده از محلول لوله بازکن است. تنها مشکل استفاده از محلولهای لوله بازکنی، خاصیت اسیدی و خورندگی آن است که باعث از بین رفتن لوله می شود. اگر با محلول لوله بازکن نتوان گرفتگی سیفون توالت و حمام را رفع کرد به ناچار باید از فنر لوله بازکن استفاده کرد. فنر لوله بازکن به راحتی می تواند گرفتگی درون لوله را رفع کند و مواد زائد داخل لوله را از بین ببرد. البته دستگاه فنر لوله بازکن وسیله ای نیست که هرکسی داشته باشد و برای استفاده از آن باید با شرکتهای لوله بازکنی تماس بگیرید. 

رفع گرفتگی لوله حمام

 

 

شرکتهای لوله بازکنی و لوله بازکن های حرفه ای

شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه با استفاده از دستگاههای مخصوص لوله بازکنی مانند فنر لوله بازکن، دستگاه تراکم هوا و انواع محلول های لوله بازکنی به راحتی هر نوع گرفتگی درون لوله و سیفون توالت و حمام را رفع می کنند و مواد زائد را از بین می برند. متخصصین لوله بازکنی و شرکتهای لوله بازکنی براساس تجربه مناسب ترین وسیله برای رفع گرفتگی را انتخاب می کنند و با آن در سریع ترین زمان گرفتگی لوله و سیفون توالت را رفع می کنند. در عملیات لوله بازکنی تخصص و تجربه حرف اول را می زند. بهترین عملکرد را کسی دارد که بیشترین تجربه و تخصص را در زمینه لوله بازکنی داشته باشد.

 

رفع گرفتگی لوله حمام 

 

خدمات لوله بازکنی مشابه

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در کمترین زمان و در هر زمان از شبانه روز، لوله بازکنی تهران و ارائه خدمات در تمام مناطق آن، رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب، از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب و شبکه فاضلاب، بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی و آشپزخانه، رفع گرفتگی لوله های بزرگ و کوچک، از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت و حمام، از بین بردن گرفتگی سیفون فاضلاب حمام و توالت، بازکردن لوله با استفاده از محلولهای مخصوص لوله بازکنی بدون خرابی لوله، رفع گرفتگی لوله با دستگاههای مخصوص لوله بازکنی مانند دستگاه تراکم هوا و فنر لوله بازکن، رفع هر نوع گرفتگی ضعیف و قوی درون لوله های فاضلاب، بازکردن لوله در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه، لوله بازکنی حرفه ای بدون صدمه زدن به لوله فاضلاب، بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب کف شوی ساختمان، از بین بردن گرفتگی لوله روشویی و کف شوی، از بین بردن گرفتگی سیفون توالت ایرانی و توالت فرنگی، بازکردن گرفتگی های جدید و قدیمی، از بین بردن گرفتگی درون لوله ها، رفع گرفتگی لوله بعد از بنایی، از بین بردن گرفتگی های ایجاد شده توسط خاک و مصالح ساختمانی.

 
http://loolebazkoni24.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C/
 
  • ۹۸/۰۳/۰۱
  • علی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی