وبلاگ من

  • ۰
  • ۰

تقویم رومیزی علاوه بر این که نیاز شما را برای حساب و کتاب روزهایتان برآورده میکند، میتواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب، یک اکسسوری زیبا و جذاب کنار میز کار باشد.

مجموعه آوای عرشیا با طراحی های خاص و منحصر به فرد، سال هاست در عرصه تقویم رومیزی فعالیت گسترده ای دارد. برای دیدن جدیدترین محصولات، قیمت و خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۰ با ما همراه باشید.

اگر مایل به چاپ تقویم رومیزی با طرح اختصاصی و سفارشی خود هستید به صفحه چاپ تقویم رومیزی اختصاصی هم سری بزنید!

در تعیین قیمت تقویم رومیزی موارد زیادی دخیل هستند؛ مواردی از قبیل: جنس مواد اولیه ، قطع و اندازه، خدمات مورد استفاده و …

مجموعه تبلیغاتی آوای عرشیا با استفاده از مواد اولیه مناسب و با کیفیت و حذف واسطه ها، قمیت انواع تقویم رومیزی های خود را به مناسبترین حد ممکن رسانده است.

علت تفاوت قیمت تقویم رومیزی ۱۴۰۰ در چیست؟
همان گونه که در کاتالوگ قیمت تقویم رومیزی مشاهده میکنید، قیمت انواع تقویم ها متفاوت هستند. علت این تفاوت ها در قیمت تقویم رومیزی، به عوامل خاصی بستگی دارد، که به شرح ذیل می باشد:

 

جنس مواد اولیه در تعیین قیمت تقویم
آوای عرشیا در استفاده از مواد اولیه، دقت و سلیقه ای هر چه تمام تر به کاربرده است که از موادی با کیفیت و مرغوب همچنین با کاربردی بالا در تقویم رومیزی های خود استفاده کند.

برای نمونه استفاده از پلکسی در ساختار تقویم های رومیزی نوعی از هوشمندی و خلاقیت این مجموعه را میرساند.

استفاده از پلکسی به این دلیل هوشمندانه به حساب می آید که این نوع پلاستیک مانند شیشه از شفافیتی برخوردار است که با استفاده در تقویم های رومیزی آن را سبک، زیبا و همچنین از نظر قیمت آن را به صرفه تر میکند.

نوع کاغذ در قیمت تقویم رومیزی و همچنین استحکام و زیبایی آن تأثیر به سزایی خواهد گذاشت.

کاغذ مورد استفاده مجموعه آوای عرشیا از نوع گلاسه ۲۰۰ گرم می باشد که در عین زیبایی از استحکام مطلوبی نیز بهره برده است.

 

جنس پایه تقویم در قیمت گذاری
پایه تقویم رومیزی های آوای عرشیا همانطور که توجه فرمودید، از دو جنس چوب (MDF) و پلاستیک فشرده (PVC) ساخته می شوند. قیمت تقویم رومیزی با پایه چوبی از تقویم های رومیزی با جنس پایه های پلاستیکی بیشتر هستند.

اگر شما به دنبال قیمت مناسب تر در چاپ تقویم رومیزی هستید، ما به شما محصولاتی با پایه های پلاستیک فشرده (PVC) را پیشنهاد می کنیم که در عین حال که زیبا و شیک هستند، از قیمت مناسبتری نیز برخوردارند.

ولی بعضی به دنبال محصولات باکلاس میباشند که آوای عرشیا تقویم هایی با پایه چوب (MDF) برای این دست از افراد تعبیه کرده است، که البته قیمت این نوع تقویم رومیزی قدری بالاتر است.

قیمت تقویم رومیزی در قطع های مختلف
در تعیین قیمت تقویم رومیزی، قطع و اندازه آن یکی از موارد مهم میباشد. همانطور که احتمالا در کاتالوگ قیمت تقویم رومیزی دیدید بعضی از تقویم ها اندازه های متفاوتی دارند که قیمت آن ها نیز بسته به اندازه آن که کوچک یا بزرگتر است، متفاوت است.

در چاپ تقویم های رومیزی آوای عرشیا قالب استانداردی وجود دارد، ولی اگر شما بخواهید آن را از حالت استاندارد در آورده و شخصی سازی کنید، چاپ این تقویم ها به حالت اختصاصی تغییر پیدا خواهند کرد که در آن میتوانید تغییراتی دیگری نیز ایجاد کنید. برای توضیحات بیشتر در رابطه با سفارش و اختصاصی کردن تقویم رومیزی، میتوانید به صفحه چاپ تقویم رومیزی مراجعه نمایید.

انواع تقویم رومیزی
تقویم‌های رومیزی بسته به مواد استفاده شده و ظاهرشان به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند. به طور نمونه بعضی از تقویم های رومیزی آن ها از نوع یادداشت دار هستند که برای برگه های یادداشت، خودکار و همینطور پلاک تبلیغاتی شما، پایه ای طراحی شده است.

این پایه ها نیز همانطور که قبلا گفتیم از دو جنس متفاوت چوب و پلاستیک فشرده می باشند که با توجه به جنس آن ها، قیمت تقویم های رومیزی نیز متفاوت خواهد بود.

تقویم رومیزی از نوع یادداشتی معمولا از قیمت بیشتری برخوردار است چرا که از مواد اولیه بیشتری در ساخت و طراحی آن استفاده شده است.

اندازه و فرم پایه تقویم رومیزی مؤثر در قیمت آن
همانسان که در لیست قیمت تقویم رومیزی ۱۴۰۰ مشخص است، برخی از تقویم های رومیزی از جهت فرم و میزان استفاده از چوب در پایه های تقویم ها، قیمت آن متفاوت است.

به طور نمونه در قیمت تقویم رومیزی مدل میلان یا لندن بالاتر از مدل مونیخ یا ونیز میباشد چرا که در مدل میلان یا لندن چوب مورد استفاده دارای میزان بیشتر و فرم خاصی است که در مدل مونیخ و ونیز کمتر و ساده تر میباشد.

 

منبع: آوای عرشیا

  • ۰۰/۰۱/۲۷
  • علی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی